Destek Talep ve Karşılama Politikamız

Destek Talep ve Karşılama Politikamız

Devoplus Destek Portalı üzerinden, hata ya da istek kategorisinde yeni bir destek talebinde bulunabilirisiniz.

Hata Kategorisi

Hata kategorisinde destek talebi oluştururken talebinizin daha doğru değerlendirilmesi ve işinize olan etkisine göre daha hızlı çözülebilmesi için öncelik bilgisini aşağıdaki matrisi dikkate alarak seçebilirsiniz.

Ağırlıkİş Üzerindeki Etki

Yüksek
Kritik iş süreçleri durdu.

Orta
İş akışı etkileniyor ancak makul bir geçici çözüm var.
Düşük
İş akışı etkilenmedi ancak rahatsız edici.

Yüksek Derecede Önemli
Tüm şirket etkileniyor.

Çok AcilKritikYüksek Öncelikli 

Orta Derecede Önemli
Bazı departmanlar veya VIP kullanıcılar etkileniyor.

KritikYüksek ÖncelikliOrta Öncelikli

Düşük Derecede Önemli
Bir kullanıcı veya küçük bir grup etkileniyor.

Yüksek ÖncelikliOrta ÖncelikliDüşük Öncelikli

Çok Acil: 1 saat içerisinde ilk yanıt, 2 saat hedeflenen çözüm süresi
Kritik: 2 saat içerisinde ilk yanıt, 4 saat hedeflenen çözüm süresi
Yüksek Öncelikli: 4 saat içerisinde ilk yanıt, 8 saat hedeflenen çözüm süresi
Orta Öncelikli: 8 saat içerisinde ilk yanıt, 24 saat hedeflenen çözüm süresi
Düşük Öncelikli: 12 saat içerisinde ilk yanıt, 48 saat hedeflenen çözüm süresi

Hedeflenen süreler hafta içi 09:00 - 17:00 saatleri arasında ve resmi tatiller dışında geçerlidir. "Çok Acil" kategorisindeki destek talepleri bu saatler ile kısıtlı olmadan ele alınmaktadır.

İstek Kategorisi

İsteğinizin doğru analiz edilmesi ve geliştirme planının çıkarılabilmesi için tarafınızla iletişime geçilerek detaylı bilgiler alınmaktadır. Bu bilgiler doğrultusunda hazırlanan geliştirme planı tarafınıza iletilir. Onayınıza istinaden geliştirme süreci başlatılır. İstek kategorisinde oluşturacağınız destek talepleri, anlaşmanız kapsamında belirlenen kişi/gün paketindeki sürelerden düşülmektedir.
    • Related Articles

    • Bir sorunla karşılaştığımda ne yapmalıyım?

      Hata ya da Teknik Sorunlar Devoplus Portal üzerinde teknik bir problem yaşıyorsanız, iş akışlarında beklenmedik bir aksiyon yaşandığını düşünüyorsanız lütfen kurumunuzdaki sistem yöneticisi ile iletişime geçiniz. Eğer kurumdaki sistem yöneticisi ...
    • Link Kısaltma Servisi

      Link Kısaltma Servisi Nedir? Link kısaltma servisleri SMS, e-posta, QR kod gibi farklı alanlarda paylaşılacak linklerin ölçümlenebilmesi, adresteki UTM gibi bilgilerin gizlenerek URL’in temiz görünmesi ve SMS benzeri kanallarda SMS maliyetini ...
    • Devoplus Portal nedir?

      Devoplus kurumsal iletişim portalı, bir şirketin iç iletişim ve bilgi paylaşımını tek bir platformda toplayan dijital bir platformdur. Bu portal, çalışanların işlerini daha verimli bir şekilde yapmalarını, bilgiye hızlıca erişmelerini ve işbirliği ...
    • İçerik Yönetim Sistemi

      1. İçerik Yönetimi İlk açılan sayfada oluşturmuş olduğunuz içerikleri görebilir ve sağ üst tarafta bulunan buton ile yeni içerik ekleyebilirsiniz. Yeni İçerik butonuna bastıktan sonra açılan sayfada ilgili alanlar doldurulur ve kaydedilir. İçerik ...
    • İGYS Vardiya Modülü

      1. Vardiya Formu Vardiya Formu üzerinden haftalık planlanan kayıtlarınızı doldurabilirsiniz. Vardiya bilgileri alanından Vardiya Tipi ve Hafta seçimi yaptıktan sonra Vardiya Programı alanından Personel seçerek hafta planlamasını yapabilirsiniz. ...
    • Popular Articles

    • İGYS Vardiya Modülü

      1. Vardiya Formu Vardiya Formu üzerinden haftalık planlanan kayıtlarınızı doldurabilirsiniz. Vardiya bilgileri alanından Vardiya Tipi ve Hafta seçimi yaptıktan sonra Vardiya Programı alanından Personel seçerek hafta planlamasını yapabilirsiniz. ...
    • Duyuru Yönetimi

      1. Duyuru Eklenmesi Duyuru eklemek için sayfanın sağ üst kısmında bulunana "Yeni Duyuru" butonuna tıklanır. Açılan sayfadaki alanlar doldurulur ve Kaydet butonu ile kaydedilir. Duyuru Tipi alanından duyurunun nasıl gösterileceğini seçebilirsiniz. ...
    • Form Yönetimi

      1. Form Arama Form Arama menüsünden istediğiniz filtreleri vererek arama yapabilirsiniz. İşlemler kısmında bulunan mavi renkli buton ile Form Bilgileri, Akış Adımları, Akış gibi bilgilere ulaşabilirsiniz. Form Bilgileri sekmesinde bulunan butonlar ...
    • Toplantı Odası Rezervasyonu

      1. Rezervasyon Takvimi Rezervasyon Takvimi sekmesinden aktif rezervasyonları görebilirsiniz. Yeni Rezervasyon Oluştur butonu ile seçimlerinize göre toplantı rezervasyonu oluşturabilirsiniz. 2. Rezervasyonlarım Rezervasyonlarım sekmesinden oluşturmuş ...
    • İçerik Yönetim Sistemi

      1. İçerik Yönetimi İlk açılan sayfada oluşturmuş olduğunuz içerikleri görebilir ve sağ üst tarafta bulunan buton ile yeni içerik ekleyebilirsiniz. Yeni İçerik butonuna bastıktan sonra açılan sayfada ilgili alanlar doldurulur ve kaydedilir. İçerik ...
    • Recent Articles

    • Bir sorunla karşılaştığımda ne yapmalıyım?

      Hata ya da Teknik Sorunlar Devoplus Portal üzerinde teknik bir problem yaşıyorsanız, iş akışlarında beklenmedik bir aksiyon yaşandığını düşünüyorsanız lütfen kurumunuzdaki sistem yöneticisi ile iletişime geçiniz. Eğer kurumdaki sistem yöneticisi ...
    • Hesap şifremi bilmiyorum ya da şifremi unuttum. Nasıl giriş yapabilirim?

      Kullanıcı Adımı / Şifremi Bilmiyorum Devoplus platformundaki kullanıcı yönetim işlemleri Portal'ı kullanan kurum tarafından sağlanmaktadır. Kullanıcı adınızı ya da şifrenizi bilmiyorsanız lütfen kurumunuzdaki sistem yöneticiniz ile iletişime geçiniz. ...
    • Devoplus Portal nedir?

      Devoplus kurumsal iletişim portalı, bir şirketin iç iletişim ve bilgi paylaşımını tek bir platformda toplayan dijital bir platformdur. Bu portal, çalışanların işlerini daha verimli bir şekilde yapmalarını, bilgiye hızlıca erişmelerini ve işbirliği ...
    • E-Fatura Entegrasyonları

      Devoplus Fatura Yönetim Sistemi üzerinde onaylanacak e-faturalar, GİB tarafından belirlenen özel entegratör firmalardan otomatik olarak alınmaktadır. Entegratör firmalardan yeni e-faturaları alıp Devoplus Portal'a aktararak yeni bir Fatura Onay ...
    • DEXA Nasıl Çalışır?

      DEXA temelde 2 farklı uygulama olarak çalışır. İlk uygulama DEXA'nın arkaplan işlemlerini yapmasını sağlayan ve Devoplus Portal ile iletişim kurduğu servis katmanıdır. İkinci uygulama ise bu servisin yönetilmesini sağlayan bir arayüz katmanıdır. ...