Devoplus kurumsal iletişim portalı, bir şirketin iç iletişim ve bilgi paylaşımını tek bir platformda toplayan dijital bir platformdur. Bu portal, çalışanların işlerini daha verimli bir şekilde yapmalarını, bilgiye hızlıca erişmelerini ve işbirliği yapmalarını sağlar.
Devoplus Kurumsal İletişim Portalının Temel Özellikleri
Bilgi Paylaşımı: Şirket içindeki önemli duyurular, belgeler ve kaynaklar kolayca paylaşılabilir.
İletişim: Anlık mesajlar ve bildirimler ile çalışanlarınız arasında hızlı ve etkili iletişim kurulmasını sağlar.
Süreç Yönetimi: İş süreçlerinin takibi ve yönetimi için kullanılır.
Eğitim ve Gelişim: Çalışanların eğitim materyallerine ve gelişim kaynaklarına erişimini sağlar.
Doküman Yönetimi: Önemli belgelerinizi güvenli bir şekilde saklar ve paylaşmanızı sağlar.
Mobil Erişim: Her yerden ve her cihazdan erişim imkanı sunar.
Devoplus Portal Mobil Uygulaması
Devoplus Portal mobil uygulamasını kullanarak web arayüzü üzerinde yapabileceğiniz tüm işlemleri dilediğiniz zaman ve dilediğiniz yerde mobil uygulama üzerinden de hızlı bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz.
Devoplus Portal mobil uygulaması ile;
- Kurum içi paylaşımları ve duyuruları her an takip edebilirsiniz.
- Toplantı planlamalarınızı ve toplantı odası rezervasyonlarınızı yapabilirsiniz.
- Self-servis İK modülü üzerinden İK süreçlerinizi yönetebilirsiniz.
- Kurum içi anketler düzenleyebilirsiniz.
- İç ilanlar modülü ile çalışanlarınızı ortak bir alım - satım platformunda birleştirebilirsiniz.
- Sosyal akış ile çalışanlarınız arasındaki iletişimi artırabilirsiniz.
Devoplus Portal mobil uygulamasını indirmek için aşağıdaki bağlantıları kullanabilirsiniz.