Devoplus Portal nedir?

Devoplus Portal nedir?

Devoplus kurumsal iletişim portalı, bir şirketin iç iletişim ve bilgi paylaşımını tek bir platformda toplayan dijital bir platformdur. Bu portal, çalışanların işlerini daha verimli bir şekilde yapmalarını, bilgiye hızlıca erişmelerini ve işbirliği yapmalarını sağlar.

Devoplus Kurumsal İletişim Portalının Temel Özellikleri

Bilgi Paylaşımı: Şirket içindeki önemli duyurular, belgeler ve kaynaklar kolayca paylaşılabilir.
İletişim: Anlık mesajlar ve bildirimler ile çalışanlarınız arasında hızlı ve etkili iletişim kurulmasını sağlar.
Süreç Yönetimi: İş süreçlerinin takibi ve yönetimi için kullanılır.
Eğitim ve Gelişim: Çalışanların eğitim materyallerine ve gelişim kaynaklarına erişimini sağlar.
Doküman Yönetimi: Önemli belgelerinizi güvenli bir şekilde saklar ve paylaşmanızı sağlar.
Mobil Erişim: Her yerden ve her cihazdan erişim imkanı sunar.

Devoplus Portal Mobil Uygulaması

Devoplus Portal mobil uygulamasını kullanarak web arayüzü üzerinde yapabileceğiniz tüm işlemleri dilediğiniz zaman ve dilediğiniz yerde mobil uygulama üzerinden de hızlı bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz.

Devoplus Portal mobil uygulaması ile;
  1. Kurum içi paylaşımları ve duyuruları her an takip edebilirsiniz.
  2. Toplantı planlamalarınızı ve toplantı odası rezervasyonlarınızı yapabilirsiniz.
  3. Self-servis İK modülü üzerinden İK süreçlerinizi yönetebilirsiniz.
  4. Kurum içi anketler düzenleyebilirsiniz.
  5. İç ilanlar modülü ile çalışanlarınızı ortak bir alım - satım platformunda birleştirebilirsiniz.
  6. Sosyal akış ile çalışanlarınız arasındaki iletişimi artırabilirsiniz.
Devoplus Portal mobil uygulamasını indirmek için aşağıdaki bağlantıları kullanabilirsiniz.

Google Play'den alın



    • Related Articles

    • Bir sorunla karşılaştığımda ne yapmalıyım?

      Hata ya da Teknik Sorunlar Devoplus Portal üzerinde teknik bir problem yaşıyorsanız, iş akışlarında beklenmedik bir aksiyon yaşandığını düşünüyorsanız lütfen kurumunuzdaki sistem yöneticisi ile iletişime geçiniz. Eğer kurumdaki sistem yöneticisi ...
    • Hesap şifremi bilmiyorum ya da şifremi unuttum. Nasıl giriş yapabilirim?

      Kullanıcı Adımı / Şifremi Bilmiyorum Devoplus platformundaki kullanıcı yönetim işlemleri Portal'ı kullanan kurum tarafından sağlanmaktadır. Kullanıcı adınızı ya da şifrenizi bilmiyorsanız lütfen kurumunuzdaki sistem yöneticiniz ile iletişime geçiniz. ...
    • Query Store Nedir?

      Query Store; Devoplus Portal ile kendi sunucularınız arasında veri alışverişini yönetmek için kullanılır. Query Store altında SQL Server, Nebim V3 Integrator, HTTP ve Node.js Worker tiplerinde hazır veri modelleri saklayabilir, bu modelleri kendi ...
    • Link Kısaltma Servisi

      Link Kısaltma Servisi Nedir? Link kısaltma servisleri SMS, e-posta, QR kod gibi farklı alanlarda paylaşılacak linklerin ölçümlenebilmesi, adresteki UTM gibi bilgilerin gizlenerek URL’in temiz görünmesi ve SMS benzeri kanallarda SMS maliyetini ...
    • DEXA Nasıl Çalışır?

      DEXA temelde 2 farklı uygulama olarak çalışır. İlk uygulama DEXA'nın arkaplan işlemlerini yapmasını sağlayan ve Devoplus Portal ile iletişim kurduğu servis katmanıdır. İkinci uygulama ise bu servisin yönetilmesini sağlayan bir arayüz katmanıdır. ...
    • Popular Articles

    • İGYS Vardiya Modülü

      1. Vardiya Formu Vardiya Formu üzerinden haftalık planlanan kayıtlarınızı doldurabilirsiniz. Vardiya bilgileri alanından Vardiya Tipi ve Hafta seçimi yaptıktan sonra Vardiya Programı alanından Personel seçerek hafta planlamasını yapabilirsiniz. ...
    • Duyuru Yönetimi

      1. Duyuru Eklenmesi Duyuru eklemek için sayfanın sağ üst kısmında bulunana "Yeni Duyuru" butonuna tıklanır. Açılan sayfadaki alanlar doldurulur ve Kaydet butonu ile kaydedilir. Duyuru Tipi alanından duyurunun nasıl gösterileceğini seçebilirsiniz. ...
    • Form Yönetimi

      1. Form Arama Form Arama menüsünden istediğiniz filtreleri vererek arama yapabilirsiniz. İşlemler kısmında bulunan mavi renkli buton ile Form Bilgileri, Akış Adımları, Akış gibi bilgilere ulaşabilirsiniz. Form Bilgileri sekmesinde bulunan butonlar ...
    • Toplantı Odası Rezervasyonu

      1. Rezervasyon Takvimi Rezervasyon Takvimi sekmesinden aktif rezervasyonları görebilirsiniz. Yeni Rezervasyon Oluştur butonu ile seçimlerinize göre toplantı rezervasyonu oluşturabilirsiniz. 2. Rezervasyonlarım Rezervasyonlarım sekmesinden oluşturmuş ...
    • İçerik Yönetim Sistemi

      1. İçerik Yönetimi İlk açılan sayfada oluşturmuş olduğunuz içerikleri görebilir ve sağ üst tarafta bulunan buton ile yeni içerik ekleyebilirsiniz. Yeni İçerik butonuna bastıktan sonra açılan sayfada ilgili alanlar doldurulur ve kaydedilir. İçerik ...
    • Recent Articles

    • Bir sorunla karşılaştığımda ne yapmalıyım?

      Hata ya da Teknik Sorunlar Devoplus Portal üzerinde teknik bir problem yaşıyorsanız, iş akışlarında beklenmedik bir aksiyon yaşandığını düşünüyorsanız lütfen kurumunuzdaki sistem yöneticisi ile iletişime geçiniz. Eğer kurumdaki sistem yöneticisi ...
    • Hesap şifremi bilmiyorum ya da şifremi unuttum. Nasıl giriş yapabilirim?

      Kullanıcı Adımı / Şifremi Bilmiyorum Devoplus platformundaki kullanıcı yönetim işlemleri Portal'ı kullanan kurum tarafından sağlanmaktadır. Kullanıcı adınızı ya da şifrenizi bilmiyorsanız lütfen kurumunuzdaki sistem yöneticiniz ile iletişime geçiniz. ...
    • Devoplus Portal nedir?

      Devoplus kurumsal iletişim portalı, bir şirketin iç iletişim ve bilgi paylaşımını tek bir platformda toplayan dijital bir platformdur. Bu portal, çalışanların işlerini daha verimli bir şekilde yapmalarını, bilgiye hızlıca erişmelerini ve işbirliği ...
    • E-Fatura Entegrasyonları

      Devoplus Fatura Yönetim Sistemi üzerinde onaylanacak e-faturalar, GİB tarafından belirlenen özel entegratör firmalardan otomatik olarak alınmaktadır. Entegratör firmalardan yeni e-faturaları alıp Devoplus Portal'a aktararak yeni bir Fatura Onay ...
    • DEXA Nasıl Çalışır?

      DEXA temelde 2 farklı uygulama olarak çalışır. İlk uygulama DEXA'nın arkaplan işlemlerini yapmasını sağlayan ve Devoplus Portal ile iletişim kurduğu servis katmanıdır. İkinci uygulama ise bu servisin yönetilmesini sağlayan bir arayüz katmanıdır. ...