1. İş Akış Yönetimi
İş Akış Yönetimi menüsü ile süreçlerinizi takip edebilirsiniz.
1.1 Onay Bekleyen İş Akışları
Bu sekmeden size onay için atanan süreçleri görebilirsiniz.
1.2 Onayladıklarım
Bu sekmeden onayladığınız süreçleri görebilirsiniz.
1.3 Gönderdiklerim
Bu sekmeden oluşturup onay için gönderdiğiniz süreçleri görebilirsiniz.
1.4 Taslaklarım
Bu sekmeden oluşturduğunuz süreçlerin taslaklarını görebilirsiniz.
1.5 Tamamladıklarım
Bu sekmeden tamamladığınız süreçleri görebilirsiniz.
1.6 Reddettiklerim
Bu sekmeden reddettiğiniz süreçleri görebilirsiniz.
1.7 İş Akışı Arama
Bu sekmeden form ile ilgili filtreler vererek arama yapabilirsiniz.
Related Articles
Form Yönetimi
1. Form Arama Form Arama menüsünden istediğiniz filtreleri vererek arama yapabilirsiniz. İşlemler kısmında bulunan mavi renkli buton ile Form Bilgileri, Akış Adımları, Akış gibi bilgilere ulaşabilirsiniz. Form Bilgileri sekmesinde bulunan butonlar ...
Duyuru Yönetimi
1. Duyuru Eklenmesi Duyuru eklemek için sayfanın sağ üst kısmında bulunana "Yeni Duyuru" butonuna tıklanır. Açılan sayfadaki alanlar doldurulur ve Kaydet butonu ile kaydedilir. Duyuru Tipi alanından duyurunun nasıl gösterileceğini seçebilirsiniz. ...
Devoplus Portal nedir?
Devoplus kurumsal iletişim portalı, bir şirketin iç iletişim ve bilgi paylaşımını tek bir platformda toplayan dijital bir platformdur. Bu portal, çalışanların işlerini daha verimli bir şekilde yapmalarını, bilgiye hızlıca erişmelerini ve işbirliği ...
İçerik Yönetim Sistemi
1. İçerik Yönetimi İlk açılan sayfada oluşturmuş olduğunuz içerikleri görebilir ve sağ üst tarafta bulunan buton ile yeni içerik ekleyebilirsiniz. Yeni İçerik butonuna bastıktan sonra açılan sayfada ilgili alanlar doldurulur ve kaydedilir. İçerik ...
Link Kısaltma Servisi
Link Kısaltma Servisi Nedir? Link kısaltma servisleri SMS, e-posta, QR kod gibi farklı alanlarda paylaşılacak linklerin ölçümlenebilmesi, adresteki UTM gibi bilgilerin gizlenerek URL’in temiz görünmesi ve SMS benzeri kanallarda SMS maliyetini ...